Sunday 4 September 2016

Preispitivanje

Oduvek sam se divio ljudima, i pomalo im zavidio, koji ne prepispituju svoje odluke.
Koji, kada donesu odluku, prelome u sebi i kazu to je to. Idemo tako, do kraja.
Ja ne mogu tako. Uvek preispitujem. Sad, nisam jedan od onih neodlucnih, odlucim ja, i krenem da sprovodim, ali kako u toku sprovodjenja svoje odluke saznajem nesto novo, tako i samu odluku pocinjem da preispitujem.
U periodu od dve-tri godine pre mog odlaska ovamo, puno toga se izdesavalo, kako na privatnom, tako i na poslovnom planu. Poslovni plan je isao sve bolje i bolje, ali privatni bas i nije. I to je bio jedan od razloga zasto sam se odlucio da odem i promenim sredinu - da bih nekako pokusao da resetujem sebe i taj svoj neki privatan zivot dovedem u neku normalu. Medjutim, par meseci pred polazak, stvari su pocele da se menjaju nekom munjevitom brzinom. Odjednom se oko mene stvorilo toliko divnih ljudi, i toliko dobrih i pravih prijatelja, zivot je postao veoma ispunjen i bogat. Do te mere da sam potpuno zaboravio kako je to biti sam. A kao vrhunac price, par dana pred polazak, pojavi se i jos neko. I onda podjem ovamo, u ovaj novi svet, da restujem sebe i svoj zivot, i ukapiram da to uopste nece ici onako kako sam zamisljao. Da je moj zivot vec poceo da se resetuje, ali u nekom svom pravcu.
I tako zivim....sam....a nisam sam. Mislio sam, doci cu ovamo, ostavicu sve iza sebe, i polako cu graditi novi zivot, bez gledanja u sat, bez brojanja dana. Medjutim, nikada vise u zivotu nisam gledao u sat i brojao dane...tacnije, odbrojavao ih. Jos kada naidje kisna nedelja, sa niskim mracnim oblacima, da ne mogu ceo dan izaci napolje, i da skoro ni sa kim rec ne progovorim, dok me neki virus drma i osecam kao da me je pregazio stampedo, pocnem zaista da se preispitujem.
Jos kada na to dodam svakodnevno sve vece i vece otkrice o veoma jako usadjenom fasizmu u ovoj Evropi (pogotovo ovde na severu), ne mogu da budem ravnodusan.
Posto TV ne gledam niti novine citam, desi mi se da lako zaboravim kakvo je stanje u domvini...i da u tom preispitivanju, vidim samo onaj ugao koji sam ja imao u onom trenutku kada sam odleteo ovamo: kada sam u Sribiji imao skoro sve!  A ovde, osim posla, trenutno nemam nista. I nikoga.
I zajebano je. Stvarno je zajebano ostati na tom nekom putu, dok se tako jaki razlozi gomilaju na suprotnoj strani. Tesim se time da ce se stvari ovde promeniti, jer realno i hoce, radim na tome da ih promenim. Ali trebace puno vremena. I puno truda.
A onda primetim da je jos jedan vikend prosao....sat otkucava, dani se odbrojavaju, i ponovo se taj dan blizi. I onda prestanem na trenutak da se preispitujem. Pustam da stvari idu.
Do nekog sledeceg preispitivanja.


3 comments:

  1. Hej! Čuh o tvom blogu preko jednog zajedničkog poznanika (tvoj bivši kolega)a mog dobrog drugara. Nego ja živim u Nemačkoj evo skoro pet godina, i sve sam faze već prošla. Sve evo čitam kod tebe, a kao da sam ja pisala. I kiše koje padaju nedeljama, i odvratno vreme, i ljudi, isto sam prvi rodjendan sama ovde slavila, ma sve isto. Lepo si ti sve to sročio. Sve sam postove evo pročitala, samo piši!

    ReplyDelete
  2. Btw moje mesto je Bielefeld. Jako čudan grad bez reke (?!) Al ima brdo koje deli grad na dva dela.

    ReplyDelete
    Replies
    1. To nam je što nam je. Avantura se nastavlja :)

      Delete