Wednesday 13 January 2016

Podrška...

...je najvažnija stvar.

Jako je teško uraditi bilo šta bez podrške bliskih ljudi: porodice i prijatelja. Socijalna smo bića, nismo sami na planeti. Njihova podrška nam je vetar u leđima. Njihovo negodovanje je klin u točkovima.

Život je tako udesio da se moja porodica svela na jako mali broj ljudi, i da sam se od svoje primarne porodice odvojio pre više od 15 godina. Ali opet mi znači podrška, posebno od svog velikog brata (lepše zvuči kada ga zovem veliki nego stariji) :)
Sa druge strane, život je tako udesio da imam jako puno prijatelja i bliskih i dragih ljudi, koje sam uvek smatrao, i uvek ću smatrati, kao deo porodice. I svi su me podržali. Svi su tu uz mene. Do poslednjeg dana, a i nakon toga.
I puno mislim na te ljude ovih dana. Znam da će mi, od svega, jedino oni nedostajati. Svi su oni, u nekom periodu mog života, bili tu i ostavili su deo sebe u meni. Neko manje, neko više, a neko najviše. I ne postoje reči koje bi opisale kako se osećam dok mislim na te posebne ljude.
Hvala vam, divni ljudi. Vi ste najveće bogatstvo koje čovek može imati. Najveće hvala od sveg srca!
Volim vas puno!


No comments:

Post a Comment