Thursday 28 April 2016

Rodjendan

Jedan od najlepših momenata, skoro svakog dana, je kada se završi radno vreme, i kada otvorim teška moderna, super-dihtujuća vrata firme, i osetim nalet svežeg i izvanredno čistog i lepog vazduha. Danas sam osetio još nešto - miris mora. Sreća.

Tačno dva i po meseca je prošlo od dolaska. Tačno u dan, zapravo, u sat.
Sa jedne strane čini mi se kao da je bilo juče, a opet, kao da sam celu večnost ovde.

Danas mi je rođendan.
Prvi rođendan u novom mestu, novoj zemlji, prvi put da sam bez ijednog starog prijatelja u blizini.
Da li se osećam usamljeno?
Ne.
Hvala Internetu. Spaja me sa mnogo divnih ljudi koji su četvorocifreni broj kilometara daleko. Mnogi su se setili. Svakako, oni najvažniji, čija reč mi puno znači.
Kažu psiholozi da je sreća trenutna stvar. Da niko nije permanentno srećan, već da smo srećni samo u trenucima. Kratkim trenucima.  Nekada ti trenuci traju i ceo dan, ali uglavnom traju manje.
Danas je taj dan. Toliko divnih ljudi mi je poželelo sreću, da prosto ne mogu danas da ne budem srećan. Iako mi svi nedostaju, ne osećam da sam usamljen. Naprotiv. Osećam baš ogromnu količinu sreće :)  I da, to je taj trenutak. To je taj moj dan!

Psiholozi su u pravu. Sreća je nešto što se dešava u trenutku - kratak vremenski period u kojem se osećamo prelepo.
To je ono što svi treba da shvatimo. To je život. Trenuci.
Zato, nije najbolji fotograf onaj koji vešto barata tehnikom i bojama. Najbolji je onaj koji ume da oseti i uhvati taj trenutak.
I ne kukajte kada niste srećni, kada vam nešto ne ide kako treba. I to su trenuci. Ubrzo će ih zameniti oni drugi, lepši. Samo razmislite dobro, prisetite se tih trenutaka, i setite se šta je bio uzrok te sreće. I ponovite to. Učinite sebe srećnim.
Za mene je to moja divna planeta Zemlja, i moji divni ljudi.
Nisu sa mnom, ali su uz mene.
Čak i oni koji nisu više sa nama.

Hvala što ste uvek uz mene. Volim vas.

Srećan rođendan - zaista srećan :)

No comments:

Post a Comment